Uvedené ceny jsou konečné. Doba jednoho sezení činí 50 minut. Více informací o průběhu sezení a dalších naleznete v pravidlech pro psychologické poradenství uvedených pod ceníkem služeb.
Druh | Cena (v Kč) |
---|---|
Psychologické poradenství /psychoterapie | 1200 |
Krizová intervence (víkendy, svátky) | 2000 (objednání do 5 dnů) |
Studenti, ženy na MD | 800 – 1000 * |
Manželská a párová terapie | 1400 (90 min. 1800) |
Manželská a párová terapie (2 terapeuti – muž, žena) | 2000 (90 min. 2400) |
Online poradenství / online terapie | 1200 (platba předem) |
Vypracování psychologické zprávy ze sezení | 1000 – 2000 (dle náročnosti) |
*uvedenou slevu lze poskytnut na základě individuálního posouzení situace klienta a vzájemné domluvě (po prvním sezení).
Cena za lektorskou činnost na základě domluvy.
(akreditované programy – sociálně právní ochrana dětí – úvod, role OSPOD , Vyhodnocování situace ohroženého dítěte a jeho rodiny a Individuální plánování ochrany dítěte v praxi OSPOD)
PRAVIDLA PRO PSYCHOLOGICKÉ PORADENSTVÍ ZA PŘÍMOU PLATBU
- Psychologická práce podléhá etickému kodexu, kterým se ve své práci plně řídím. Jsem členem Českomoravské psychologické společnosti a České asociace pro psychoterapii. Služby jsou poskytovány mimo úřední hodiny Krajského úřadu Středočeského kraje a tak, aby nedošlo k možnému střetu rolí v souladu s etickým kodexem.
- Veškeré informace sdělované v průběhu sezení jsou důvěrné a podléhají důvěrnému vztahu mezi klientem a psychologem. Informace nelze sdělovat žádným třetím osobám. U dětských klientů vyžaduji písemný souhlas zákonného zástupce. U tohoto pravidla důvěrnosti existují následující výjimky:
- Podávání informací třetím osobám je možné pouze za předpokladu souhlasu klienta nebo na jeho žádost. Jedná se o poskytování informací příbuzným nebo dalším odborníkům (např. psychiatr).
- V indikovaných případech, jako je přímé ohrožení klienta na zdraví lze domluvit jméno kontaktní osoby, na kterou se mohu obrátit. O tomto je klient vždy informován a je nutný jeho souhlas.
- U dětských klientů do 18 let má právo na informace zákonný zástupce dítěte. Jelikož je klientem vždy dítě, o způsobu a rozsahu poskytovaných informací se vždy domlouvám s dítětem. Informace jsou sdělovány zákonným zástupcům vždy za přítomnosti dítěte tak, aby nebyl narušen důvěrný vztah, pokud si sám klient nepřeje jinou formu sdělení informací.
- Při rodinném nebo párovém sezení mají nárok na informace klienti, s kterými pracuji. Sdělování informací vždy probíhá za účasti všech členů, kteří jsou klienty.
- Pokud se v průběhu práce s klientem dozvím skutečnosti, které podléhají oznamovací povinnosti, jsem povinen tyto skutečnosti oznámit. Takový krok je vždy sdělen klientovi (v případě dětí i zákonným zástupcům).
- V rámci své profese se účastním supervizí, které mi umožňují získat nadhled a možné další pohledy na některé situace. Supervize jsou důležitou součástí každé psychologické praxe. V rámci supervize a dalších odborných seminářů a přednášek mluvím o svých klientech. Vždy zachovávám anonymitu klienta, tak aby nebyl rozpoznatelný.
- Sezení nejsou nahrávána. Pro svou potřebu si píšu osobní poznámky. Tyto poznámky slouží k mému zapamatování důležitých věcí sdělovaných klientem a mých myšlenek. K poznámkám nemá nikdo přístup a nejsou nikde zveřejňovány. V případě, že bych potřeboval pro své další vzdělávání sezení nahrávat, budu žádat písemný souhlas klienta. V případě nesouhlasu nebude nahrávka pořízena.
- V případě publikování do odborných časopisů, s využitím krátké kazuistiky budu žádat souhlas klienta. I zde zachovávám plnou anonymitu klienta
Průběh psychologického poradenství
- Klient se na sezení může objednat telefonicky nebo emailem. Při prvním objednání je klient vždy upozorněn na pravidla, které si může přečíst na webových stánkách
- Délka sezení je 50 minut a je plně k dispozici jen pro klienta. V případě domluvy lze délku upravit na 2×50 minut. U párového a rodinného poradenství lze délku upravit na 90 minut. U dětských klientů na 2×50 minut rozdělených na sezení pouze s dítětem a sezení s dítětem a zákonnými zástupci.
- Na každé další sezení se klient objednává osobně při konci každého sezení nebo telefonicky (sms).
- Klient má právo kdykoli další práci ukončit. Budu rád, pokud o tomto kroku budu včas informován a budeme si moci společně s klientem dát čas na ukončení a rozloučení.
- Krizovou intervenci je možné poskytnout do 3 dnů od objednání, pokud je to možné kapacitně. Takový termín je zpoplatněn příplatkem dle uvedeného ceníku
- Poskytnutí poradenství o víkendu nebo svátku je možné na základě předchozí domluvy nebo akutního stavu a je zpoplatněno příplatkem dle uvedeného ceníku
Platba
- Klient platí za sezení hotově na konci každého sezení. Klient si může další sezení předplatit na 1 nebo 2 další sezení. V takovém případě na konci sezení platí dvoj nebo trojnásobnou částku a při dalších sezeních, které má předplacené již neplatí. Předplatit sezení si klient může i převodem na účet. Podmínky jsou stejné jako při předplacení hotově. U skype poradenství klient platí vždy předem na číslo účtu a to tak, aby byla částka na účet připsána nejpozději v den konání skype konzultace a před daným časem. Pokud částka v tuto dobu není přípsána, nemůže skype poradenství proběhnout.
Omluva
- V případě, že se klient z nějakých důvodů nemůže domluveného sezení zúčastnit je nutné se omluvit do 48 hodin před časem, kdy má sezení proběhnout.
- Pokud se klient na sezení omluví v době kratší než 48 hodin před domluveným sezení je účtována plná částka sezení. Pokud má klient zálohově předplaceno, je tato částka stržena ze zálohy.
- V případě, že se klient bez omluvy na sezení nedostaví, je účtována plná částka sezení, jako kdyby sezení proběhlo. Pokud má klient zálohově předplaceno, je tato částka stržena ze zálohy.
- Pokud klient na sezení dorazí později, je mu zkrácena doba sezení o dobu, o kterou přišel později. Částka za sezení se nijak nesnižuje.
- Při omluvě ze sezení, zejména na poslední chvíli, preferuji z důvodu rychlosti sms. Je dobré uvést náhradní možnosti, které máte, abychom se domluvili na dalším sezení v co nejkratším termínu.
Komunikace mimo sezení
- Emailová ani telefonická komunikace mimo sezení nemůže nahrazovat sezení. Není možné touto formou poskytovat krizovou intervenci a poradenství.
- Pro pružnější a rychlejší komunikaci preferuji sms. Jakmile to bude možné odepíšu nebo Vám zavolám. Sms preferuji z důvodu práce při ztlumeném telefonu.
Vypracování psychologických zpráv
-
- Zprávy z psychologického sezení nejsou vypracovávány za účelem řešení soudních sporů (svěření dítěte do péče apod.) nebo jako soudně-znalecké posudky.
- Zprávy jsou vypracovávány na základě požadavku klienta a obsahují informace, které jsou předem s klientem domluveny a neporušují etické principy.